lite här och där

just nu i detta hem kan man hitta lite pisspölar överallt. vi har börjat fundera om lulu försöker markera revir, för en del högar verkar vara för stora för lilla katten

johannes funderar på namn, idag prata han nåt om att hedra Elvira, så vi får se ;)

snart ska jag gå ut med lulu, sen ska jag duscha, sen måste vi ner på stan och hitta nåt till johannes pappa som fyller idag, Grattis :D
sen ska vi färdas mot sthlm där vi ska vara hela helgen med hans familj.
fast på lördag ska jag smita iväg en stund till Annica.

just nu har jag kissen i knät och lulu breve, vi börjar närma oss en vänskap :D
och jag harinte bytt namn helt på louise men skulle de inte vara finare med Lulu?
Matilda, var de inte du som var med när jag hrde det? vart hörde jag de ifrån? :S

minnet igen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker hon ska heta lollo eller louise, fatta inte vem de va först när du skrev lulu. men är ju din hund

2009-11-13 @ 13:04:59
Postat av: Annica

Yaay.. hade glömt bort att de e lördag imorron

2009-11-13 @ 13:56:52
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du hörde det från den där lite skumma filmen om hon som bakade pajer. Hennes unge fick hete Lulu :P

2009-11-13 @ 16:13:31
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0