min moster

detta inlägg vill jag tillägna min kära moster
en sån oerhört stark person, som har varit med om så mkt i sitt liv, som har haft en helvetes barndom, pappa till barn och nu det här nya.
jag fortsätter att förundras över hur pass stark hon är som människa. och att hon är den hon är idag trots all skit hon fått i sitt liv.
just nu känner jag bara att jag vill träffa henne mer och mer. det är otroligt roligt att vara hos henne, att umgås. hon öppnar sig så mkt och är så glad och positiv.
jag bara älskar att vara där.
hon är också en sån jävla bra mamma, man märker verkligen att andre är allt för henne. hon tar hand om honom så himla bra. jag är stolt över henne, för att hon har tagit sig så långt i livet och för att hon är den hon är.

Jag älska dig Kia


Kommentarer
Postat av: Emma

nya? :S :(

2009-11-25 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0