ramaskrik

Nu har jag spnederat natten ensam, eller ja med 2 av mina bebisar =)
johannes tåg är framme vid fyra, så typ 2½timme kvar tills han är hemma :D

baby håller på och löper, IGEN, så hon går och skriker hela tiden, lite jobbigt. men kan lugna mig med att de inte hördes in till grannarna :p.

nej du, har egentligen inget speciellt att säga. förstår inte hur vissa som skriver blogg gör det med sån naturlighet, de bara flyter på. mina inlägg är mest osammanhängande :p.

idag är fest iaf :D de ska bli kul för de va ett tag sen. jag kom på idéen att vi cyklar hem till mamma. vi ska nämligen vara där över natten för att hon ska ha louise när vi super. tur att jag har en hund som folk förälskar sig i. ;)
haha nyss var vi ute på en promenad ochmöttes av ett paraply något slängt på marken, louise blev livrädd, stog och skällde och vägrade fortsätta gå. sluta med att jag fick ta upp henne, lyfta henne till paraplyet och sen släppa ner henne och ta på det så hon skulle förstå att de inte var nåt farligt. gick förbi en tant och skratta åt henne :p.

hon har fått sin nya jacka också. den var väldigt i rätt storlek, så jag ska ta på henne den och ta kort på henne. just nu är det bara för "varmt" ute för en fleccejacka.



på jackan så finns de 2 fickor(se sista bilden) där har vi stoppat i bajspåsar ifall vi har glömt de nångång.

Kommentarer
Postat av: Annica

Snygging

2009-11-07 @ 16:04:44
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Anette

Va söt hon vart. Tuffingen själv....

2009-11-07 @ 21:44:40
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Postat av: Emma

fan vad tuff hon blev! haha :D

2009-11-09 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0