vad säger man?

jag har så tråkigt hela tiden så jag skriver i bloggen mer nu :p
men sen vad man ska skriva om är en helt annan sak...

jag blir så jävla irriterad av folk som tar på min hund!!!
häromdagen när jag och älsk kom ut ur affären så stog en gubbe och klappade lulu, jag blev jätte irriterad och kolla på älsk och fröväntade mig att han skulle säga nåt,eftersom jag är så blyg. men nej därifrån kom de inget och när jag frågade varför så sa han bara "jag tyckte han verkade trevlig", ha! vad hade du sagt om vi skulle ha sett den gubben gå iväg med våran hund? hmm de tänkte du inte på va? :p
i somras när hon var ny för mig så var de massvis med folk som bara gick fram och klappa henne när vi var ute på promenad, jag var liksom med och ändå förmår de inte dom att fråga om de går bra att klappa. hur jävla dum i huvet är man!? jag vet ju att lulu är en snäll och glad hund men de kan ju inte dom veta. tänk om hon inte skulle vara så glad som hon ser ut, om hon skulle bita dom. då är de ju faktist mitt ansvar men så långt verkar inte folk tänka, de tar stopp vid "åh vilken söt hund"
det är en helt annna femma om dom frågar mig först, då blir jag bara glad över att dom vill klappa henne.
lulu brydde sig dock inte om gubben som tog på henne, hon satt och kolla mot dörren och väntade på oss.

är inte min lulu bara världens sötaste och vackraste hund??:D  fan jag blir så totalt nerkärad bara jag kollar på henne :p.

vi va ju hos monica igår, de glömde jag berätta om ju. det är alltid lika kul att prata med henne, vi pratar om allt mellan himmel och jord och det känns skönt att man kan göra det. brukar väl vara där kanske 4 timmar minst. och hon är så söt, alltid kaffe och så har hon köpt nåt fikabröd. hon ska också hjälpa mig med lulu´s jul och födelsedags"klädnad" hon ska ha en rosett runt halsen. en röd på jul och en rosa på den stora ettårsdagen.
jag har gett monica fria händer så de ska bli kul att se vad resultatet blir.

Nu ska jag gå ut och röka och sen hämta kiss skyddet i tvättstugan. tur att vi hade 3 st och la ut över soffan för de var där kattungen gjorde sina behov. nu har vi iaf tagit upp en till kattlåda från källaren och ställt i vardagsrummet. hon är ju van vid att bara vara i ett litet badrum så kan förstå att de blir lite svårt när man kommer till en 2:a på 56 kvm :p


Kommentarer
Postat av: Annica

Kul att du uppdaterar mer =)

2009-11-12 @ 21:53:48
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Annica

Kul att du uppdaterar oftare =)

2009-11-12 @ 22:26:03
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: matilda

har du bytt namn på Louise?

2009-11-12 @ 22:59:54
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0