Bilder

Bilder från Pappa

Bild 1: Farmor&Farfar 
Bild 2: Älsk&Matilda               
Bild 3: Erica&Jonas              
Bild 4: Jag&Erica                 
Bild 5: OnlinePizza


Bild 1: Lynne                      
Bild 2:  JagFularMig       
Bild 3: Jag&Älsk                 
Bild 4: Emmakomin.....         
Bild 5: KläddSåHär


Bild 1: MisslyckadBild          
Bild 2:  LyckadBild              
bild 3: såhär arg blev jag nä Erika åkte ut ur idol
bild 4: Såhär går det när man lyssnar på sin pappa
bild 5: Emil skulle berätta vad man gjorde med tamponger, jag sa "man sa stoppar upp dom i fittan för att suga upp blod" haha :p


Bild 1: Emma&Jag                
Bild 2: SådanFaderSådanDotter  
Bild 3: Emma&Jag          
Bild 4: Älsk&Jag                 
Bild 5: Matilda


Bild 1: Pappa&Dotter              
Bild 2: MinOutfit         
Bild 3: MatildaÄlskJag          
Bild 4: LoveCouple             
Bild 5: Jag&Emil


det var ett urval på bilderna från festen.

Shopping
Köpte även leopardtoppen och lackleggingsen ovan(se bilderna från festen)



Ifall ni inte lagt märkte till min förändring så får ni se tydligare nu :p


Har blivit röding, trodde de skulle bli mer rött men icke

Kommentarer
Postat av: Annica

Färgen passar dig, du är skit snygg i den ;)

2009-10-31 @ 23:51:19
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Erica

hej jag är ful

2009-11-01 @ 01:16:00
Postat av: matilda

ååh vad jag längtar tillbaka <3

2009-11-01 @ 16:40:14
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0