dansbandskampen

hello
har inte hänt så mkt alls på dom här dagarna..

nu kommer jag till de här med minnet igen, haha, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår..
jo, älsk kom hem, vi bytte källarförådd. det fanns ett stort i ett eget rum med lampa så de tog vi. sen hade vi tvättstugan.

ja, har funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra med dansbandskampen, jag vill verkligen jobba där för de är så jävla askul. men har inget sätt att ta mig dit på.
nu fick jag några namn från chefen på såna som bor i etuna och ska jobba där, 2 av dom gick på hr så ska kolla med dom. men annars är de nog kört.

idag är de strålande väder ute, solen skiner och de är vindstilla. dagen till ära har jag satt på min leggins och en topp :D så idag blir de outfit bild :D

nu ska jag gå ut med louise.

Ett tips på en blogg, hon har koll, man får verkligen inspiration av henne.
http://shoppingandfashion.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0