detoxday2

usch, just nu känner jag verkligen inte för att sluta röka, jag vill bara ta en cigg nu, när jag vaknar tänker jag på när jag ska röka, när vi äter tänker jag på den goda ciggen efter maten. cigg, cigg, cigg. det känns som att cigg ä en slags terapi för mig. och jag kanske inte är redo att lämna den. jag kanske inte kan göra de förrän jag får tillräckligt med motivation. man behöver ju motivation för att klara av att sluta. och jag kanske inte kan sluta förrän jag själv bestämmer mig för det. inte när nån annan gör det åt mig...

idag belv jag akut banrvakt till kevin. vafan de är klart man ställer upp tycker jag. så jag satt där från typ 1 till halv fyra.

nu sitter jag här hemma med datan i knät och skriver här. snart ska jag och älsk cykla iväg till dagmatten. johannes ska också få träffa henne, så de är godkänt från båda hållen. men det är nog inga problem. men de är ju ändå våran älskling.

ikväll blir de idol, film, chips,dipp och cola :D


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0