en spontan helg

igår vid kanske halv tre så bestämdes det att jag och kristoffer skulle åka till annica+familj och Kristoffers syster+familj. vi åkte vid typ fyra och då var även johannes hemma så han följde också med.

första stopp var kristoffers syster, där fanns världens gulligaste 1,5 åring. snacka om att han kunde charma. det blev en del snack och bus med louise och sen åt vi, fick även marängswisch(?) till efterrätt. väldigt trevligt var det. vi åkte därifrån vid halv åtta kanske.

kom till annica och gullade med världens gulligaste bebispojke <3. det är så kul att ta alla chanser man kan på att åka dit och träffa min lilla älskling. där bjöds de på fika och sen en massa snack som vanligt. vi spelade också buzz.
vid tolv skulle vi åka hem men annica lyckades övertala mig att stanna kvar så ja, jag blev kvar :p
vi satt och prata till typ 3 och sen sovdags.
men jag har haft nåt sömnproblem senaste tiden. tar aslång tid innan jag somnar och dom 2 senaste nätterna har jag inte somnat förrän bortåt halv fem.
sen väcktes jag vid 9 av en liten bebis. vi låg och gosade i soffan.

sen kom pappa som hade hämtat Lynne från arlanda. då fikade vi, precs innan de så var yosef på skratthumör så jag busade väldigt mkt med honom.

kom hem vid tre tror jag. gick över till annette en stund och sen hem för att möta älsk. och jag har varit helt slu idag. usch har bara längtat till sängen. var över till annette ikväll också och kollade på tv.

nu ska jag dra med mig älsk ut för sista promenaden och sen SÄNGEN!!

imorrn är första dagen för Louise hos sin nya dagmatte, jag vet redan att de kommer bli superbra.
ska packa lite åt henne, kanske nån leksak och sen mat  så att M har de där. lollo brukar ju inte vilja äta så tidit på morgonen.

Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0