get back

idag är jag också sjuk,usch. har legat och sovit mellan 16-18:25. nu mår jag ännu mera pyton.

Jag orkar verkligen inte längre, orkar inte bråka eller dividera.
vill du ha de såhär,så varsågod. ska du fortsätta stänga folk ute ur ditt liv så varsågod.
fan, jag hatar de här, hela familjen är splittrad nu.
kan inte allt bara bli som de var förut?
och vi har inte gjort emma nåt :s, hon har inte fått skit för nåt
möjligtvist om hon lägger sig i, men inte annars.
hon får göra som hon vill.
men är de såhär ni vill ha det?
jag finns för Yosef och ni finns för ericas bebis?

Kommentarer
Postat av: Erica

inget kommer nånsin att vara som förut,

Emma har inte fått skit?

Annica lackade ur på henne för något hon läste fel, för en anledning jag inte ens förstår ÄVEN om det nu varit så.

Vadå lägger sig i, vafan gör ni då?

Emma BRYR sig och försöker vara neutral med alla för att hon inte vill bråka, för att hon kanske fattar lite mer om allt i och med att hon faktiskt frågar mig om saker istället för att hoppa på mig med en massa anklagelser innan ni tagit reda på hur det egentligen ligger till.



det finns en anledning till att jag "stänger er ute" och det borde ni fatta själva.



Jag har ingenting emot Yosef och jag tycker det är jävligt tråkigt att det ska ha blivit såhär.

för som det blir nu så är det han och min bebis som får skiten för hur ni andra håller på.



2009-10-01 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0