idol

när jag prata om de på aftonbladet så handlar de om det som stog i rubriken, "mamman och barnvagnen" usch!!

nu har jag och älsk kollat på idol, tyckte faktist att dom flesta var bra, men bäst var reza,eddie,erika och rabih.
jag tyckte att fel person åkte ut, tyckte calle skulle åka ut,har tyckt de sen första början. jag gillar inte hans röst, och tycker att han tar en av platserna som borde gå till nån med en så stark röst som tex carolina eller camilla..
det var min åsik iaf..

jag är inte som min pojkvän, som hatar dansband och därför tycker inte han om camilla, för att hon började sin idolresa med 2 schlagerlåtar.. man kan inte bedöma dom efter de första dom gör.. jag tycker att kwalet och förra gången är när man verkligen kan börja fatta tycke fr någon.

jag har inte riktigt kommit dit än, ska se hur jag ligger till
Calle, JAG tycker inte att han är bra, han är en normal sångae jämfört med alla andra idoldeltagare som är spektakulera.
Mariette, hon gör vissa låtar bra, tex dear mr president,  men jag har inte fallit för hennes röst. känns som att den är enformig, ska den passa alla stilar? tycker inte om hennes rörelser heller.
Tove, jaa, på nåt rockigt sätt är hon jävligt bra,men hennes röst är så himla olik från en annan fredagskväll. men de är ju klart, allas röster passar inte alla låtar. hoppas hon slår tillbaka nästa vecka.
Erika, hennes röst är helt jävla underbar!!! åhhh, man får ju ståpäls. och hon klarade en MJ låt kanonbra.
Erik, han är också jävligt bra, och har klarat dom olika stilarna som vi sett bra. säger som alla andra, stor röst i liten kropp :p.
Reza, hon gav mig rysningar idag, kändes ända från magen, åh hon är för jävla bra. passar också i olika stilar.
Nicklas, märkte ni att han lät ganska lik robin b (snyggingen) från förra året?  han röst är okay, men inget spec med den. vi hörde de förra året. var de inte domarna som ville ha variation från förra årets röster? har för mig dom sa det.
Eddie, han är ju för jävla sjukt bra, en riktig härlig röst måste jag säga
Rabih, ibland låter han bra, på lugna låtar, men kommer hans "mesiga" röst passa på andra teman? tycker inte heller om hans "dans"moves. idag var han sjukt bra iaf.

nu vet ni om vad jag tycker. :p berätta gärna vem du håller på :D

nu ska jag kolla idolernas bloggar :p

ps, min stavning börjar suga, har märkt att hjärnan går typ på "sleep" nu när jag inte pluggar..

Kommentarer
Postat av: Nina

Mariette är grym!!! hihih

O sen erik förstås ^^

2009-10-17 @ 15:24:46
URL: http://deadlyagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0