helgen

i fredags så hade jag och johannes myskväll, vi åt pizza från roma (godaste kebabpizzan) och så köpte vi även fredagsmys som består av tacodipp,chips och cola. kollade på idol och sedan på filmen city of god. en hemsk film som tydligen var verklighetsbaserad.

på lördagen städade vi ju, kom på att jag faktist har bloggat i helgen :p. Johannes familj kom på kvällen, vi åt mat och fikade, kollade på nåt program på tv sen åkte hans föräldrar hem och systern stannade kvar. det var en trevlig middag iaf, första gången dom har ätit middag här sen vi flyttade. efter dom åkt så kollade vi på Twiligt, den var jävlig bra! åt chips och dipp och drack cola :p, sen kollade vi på baksmällan och den är ju helt hysteririskt rolig, vill se den med bättre kvalitet och text. sen gick vi och la oss :D

igår så traskade vi ner till hemköp och köpte bullar eftersom det var kanelbullens dag :p åt lite soppa sen hämtade pappa oss. vi åkte till annica och släppte av matilda på vägen. det var kul att träffa annica + familj igen. lilla yosef, auntis älskling. fast han sov den mesta tiden och det var ju inte så roligt :p. haha.
ska väl försöka åka upp dit snart om jag har råd. verkar lite kasst med pengar just nu.

idag så bestämde jag och chrissie att vi skulle ses, så jag har varit där och fikat och pratat. det är alltid lika trevligt :D jag lämnade in min tidsapport ocksåså att jag får lite pengar den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0