måndag

ännu en tråkig måndag, och det jag tänker på är att jag nedast har jobbat 4 dagar den här månaden hitills. hur ska jag klara mig??

prata precis med en som var intresserad av bli min dogwalker, ska träffas på onsdag och se hur det går. känns kul, hon var jätteglad över det.

Louise verkar inte må så bra idag, hon har fortf inte ätit något idag och hon sover bara. så jag hoppas att det bara är något tillfälligt som går över snart.

nu ska jag dricka mig en kopp kaffe, verkar inte som att det händer nåt idag, tråkigt nog.

hoppas jag får massa jobb på dbk nu så att jag klarar mig nästa månad. det är min enda oro just nu.

och sen är jag ju såklart väldigt nervös över ons när jag ska träffa hon på torsdag. hoppas de går bra iaf.

känns som att det här blev väldigt hoppigt:p

Kommentarer
Postat av: Johannes

Vadå nervös över ons när du ska träffa hon på torsdag?

:S

2009-10-19 @ 20:40:44
Postat av: Janne

Skrivit det sista kapitlet (tror jag) om ensamseglare, tror inte det är något allmänt stort intresse av kommentarerna jag fått.

Så jag har sammanfattat det så slipper jag skriva för "döva" öron.

Kika gärna in om det finns något av intresse.



//Janne

2009-10-20 @ 17:05:05
URL: http://jannessally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0