massa kärlek

Heeej

johannes kom hem idag, jippi!!. vi har, eller jag, vi och vi :p jag kolla på the city maraton och sen the hills. as bra serie,båda två faktist.
sen har vi lagat mat, ostschnitzel. nu har jag precis varit ute med loisan och så ska vi nu förhoppningsvis kolla på film.
nån av skräckisarna som johannes köpte i en box, dom verkar suga,dom flesta men vi ska kolla igenom dom iaf.

annars har de väl inte hänt så mkt idag..
imorrn ska vi åka till Annica, Yosef blir nog glad att se sin Aunti jessica :D jag kommer iaf bli hur glad som elst över att se honom. får se om pojkvän följer med.


nån annan än jag som fryser i det här hemmet :p (och för er som inte ser så  står hon och värmer sig mot elementet)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vilken fin bild :p

2009-10-12 @ 19:04:20
Postat av: Chrissie

Haha Fan vad sööt :P

2009-10-16 @ 08:51:13
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0