nejdu

nu börjar de kännas som att jag kan flytta, jag har alltid velat stanna här för mina vänners skull, för att jag har dom här...men de verkar vara slut på de nu.
känns fan pinsamt att erkänna det här men, mina vänne har försvunnit..
jag känner mig färdig i den här staden. kanske är dags att flytta och försöka hitta nya vänner nån annanstans.
vet inte hur jag vill eller vad jag vill, men känns som att de är dags att rulla vidare nu.

i somras hittade jag en asbra kompis, på jobbet, vi hade alltid mycket att prata om, prata om allt, vi ringde varann på kvällarna, men helt plötsligt försvann hn också... bara sluta prata.

Tack Chrissie för att du finns iaf <3

i feel like worthless piece of crap

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Heey jag kommer alltid va en kompis..:) Bara de att vi inte ses så mycke nuförtiden som förut..Jag är så slut när jag jobbar så förbannat mycke...=( Men förstår att de inte är kul om du känner sådär..hmm inte bra..Men jag är lika mycke din kompis som jag är Johannes :)

2009-10-12 @ 19:09:02
Postat av: Chrissie

Gumman vi kommer alltid vara vänner även om vi inte kommer träffas så ofta. och vart vi än flyttar så kommer vi endå vara vänner och ses ibland. Snart är det dags att styra upp ett restaurang besök på Rinman och en liten partyNight, eller hur? ;) Pusspuss<3 Jag finns alltid här!

2009-10-16 @ 08:49:47
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0