ojojoj

heeeeeeeeeeeeeeeeeej
nu va de jävligt längesen jag skrev och det beror på att jag har varit hos mamma hela veckan = seegt internet så jag har inte orkat blogga.

har haft jobb hela veckan och det har varit asskönt, kommit ut lite, träffat lite (mkt) folk och tjänat mer pengar :D

Louise har varit hos sin nya dagmatte Monica måndag och tisdag.  hon har fått busa med hundar och varit ute i skogen i 3,5 timme. jag är fortf helt toknöjd med henne, får se när hon får ha henne nästa gång.

jag hjälpte mamma att flytta sin möbler från per i tisdags, allt gick bra. tog väldigt lång tid dock. tror vi lämna släpet hos gittan vid halv tolv. men vi hade en del pauser så de kanske är därför. när vi hade gjort det så ramla mamma på säkerhetslinan för släpet och föll pladask, slog i huvud, höft och armbåge. alltså slutade de inte så bra. hon har vari hemma från jobbet nu 2 dagar pga huvudvärk (misstänkt hjärnskakning) men idag hade hon inte lika ont.

igår kväll så kom jag på att maria bodde i fröslunda och bad henne komma ut på en cigg, de slutade med att jag blev kvar hos henne 1,5 timme :p haha men vi hade kul. prata ganska mkt. så det måste göras om.

idag kom matilda hit, vi har varit först på stan och lämnat in lollos flexikoppel som ä lite riskabelt nu, och så köpte vi 3 ben så att hon kan tappa sista mjölktanden, och johannes köpte nytt halsband.
sen åkte vi och käka och sen vidare till tuna park för kvällsshopping.
jag köpte en del :D först hitta jag inget, sen hitta jag en klänning oxh då böja alla ideér om olika outfits så jag köpte lite mer.haha

idag förhoppningsvis så sker en förändring. om de blir av ikväll så ska ni få se en bild.
jag är väldigt spänd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0