woho

21st unika besökare idag, känns kul och lite skrämmande. eller ja vad säger man, man kan känna lite press eller? vad är det som gör att jag får så många besökare?vad i det jag skriver är intressant att läsa? svara gärna, jag vill bli så bra som möjligt på att blogga :D

hmm,vad ska jag skriva om... vill ju att det ska vara kul att läsa.

matilda fråga mig typ igår eller nåt vad den nya kissen ska heta,tror de va matilda iaf :p. och jag har funderat ganska mkt på de nu. när jag var liten och skulle skaffa ett djur så var de hur lätt som helst för mig att komma på vad dom skulle heta, men nu måste jag ta mig en rejäl tankeställare.när jag köpte Teodor,min vita guldhamster, så tog jag almanackan och skrev ner alla namn jag tyckte om och sen valde jag ett av dom.

jag har funderat lite på namnet Tila, som Tila Tequila, eller kanske hela namnet...vad tycker ni?

ni vet om man kollar asmycket på nåt tv-program så kan man bli helt psykad av det?
jag har kollat på alla säsonger av Greys anatomy,alla avsnitt. och nu har jag börjat tänka typ om jag kanske har en hjärntumör för att jag har fått så jävla kasst minne. vafan kommer knappt ihåg vad jag åt igår. ett exempel är att jag vet att nån satt i min två-sits soffa för bara nån dag sen,men jag kan inte komma på vem det var, eller var det ens här? var det kanske hos annica och det var nån där som frågade mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0