En idé

imorse vaknade jag först av johannes hemska larm,han får fan byta :p,sen fick jag sms från bemanningen och funderade en liten stund på hur jag skulle göra med loisan sen när jag väl tackade ja,klädde på mig och efter typ 10min så fick jag veta att nån annan hade fått passet. klädde av mig och la mig igen, efter kanske 10min får jag en ny jobb förfrågan om att jobba 11-15, och de hann jag först på :p.
så nu ska jag strax gå ut med loisan och sen gå ner och möta upp dom som hämtar matlådorna :D.

Dog-walker sökes
jag har funderat massa på hur jag ska göra med lollo när jag väl får jobb, jag vill inte lägga massa pengar på en dagmatte så nu har jag kommit på det absolut perfekta för oss!!
En Dog-walker, den här personen ska gå ut med henne 1-2ggr när jag väl får jobb. oftast bara 1 gång.
ska kunna vara tillgänglig hela tiden då jag absolut inte har nån aning om när jag får jobb, kan få sms om de samma morgon.
men en dog-walker kan jag också utöka mitt vikarieområde.

Nån som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag är intresserad!

Eller...

Kanske inte :)

2009-09-29 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0