gårdagen

jag hade en jävligt rolig kväll igår. vi drog till Olearys efter lite förfest hos Lena. väl inne på krogen så mötte vi pappa. haha så de sluta med att jag lyckades få upp pappa på dansgolvet, och så stog vi där, jag,mamma,pappa och lena. det blev kanske lite för mycket dricka för mig.:p Älsk fick komma och möta upp mig. kommer väl inte ihåg så mycket av det, bara att jag tog av mig skorna efter ett tag.
har mått piss hela dagen också, har fortfsatt spy under dagen också,lite jobbigt men på jobbet fick jag behålla allt så de va skönt att bli lite piggare.

Jobbet gick bra för övrigt också. jag trivs faktist med det, så nu har jag börjat fundera på om jag vill fortsätta med det och utbilda mig till undersköterska eller vårdbiträde, eller om jag ska utbilda mig till förskolelärare. får fundera vidare på det.

ska kolla vidare på bad boys 2 nu. här få ni två "lyckade" bilder. fan när man väl är med mamma och pappa på samma bild så bli resultatet inte så bra, typiskt.




Älskar er Mamma och Pappa, ni är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0