Jobb

Hejhej!!
idag har jag redan förklarat hur min morgon var :p, haha lite krånglig men slutade med en bra dag på jobbet.
det var skönt att få jobba lite,man blir lite rastlös av att gå hemma igen. och det är ett extra plus i kanten när vårdtagarna blir glada över att se en =).

efter jobbet så åkte mamma och jag till annette och tog en fika, annette är en superängel som slutade tidigare än mig så hon åkte hem och hämta loisan så att jag kunde vänta på mamma som slutade kl 16. tack så jätte mkt, och som sagt tjänster och gentjänster ;).

vid 17 kom pappa och lynne hit, pappa skulle hjälpa mig att laga bakhjulet på cykeln.helt otroligt, slangarna håller sig ett tag sen går de ena däcket och kort efter man har lagat det så går det andra. nu ska jag börja ställa ner cykeln i källaren så får vi se om det är nån som saboterar däcken eller om de är nåt fel på cykeln. dom stannade iaf ett tag, jag,lynne och älsk satt och prata i köket medans pappa lagade däcket :p. efter det så frestade dom oss med donken så vi hakade på dom dit,lynne bjöd. världens gulligaste.

Nu har jag iaf fått jobb ända till fredag, så de känns skönt. det är sista dagen imorrn som kommer på oktober lönen sen börjar vi med november. jag har ändå fått ganska mkt jobb den här månaden så de känns jävligt skönt. jag var så orolig för att jag inte skulle ha några pengar i oktober,men nu ordnar de sig =).

Seems like my dreams are coming true <3

bästa personerna i idol som gick vidare idag också.

ingen som är intresserad av att bli min dog-walker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0