Spara eller Sälja :)

Nu har mamma och jag varit på tuna park och shoppat lite. en present åt henne och sen nya skor :D
kan slänga upp bilder på dom också.

Imorrn bestämdes det att jag ska vara med och fira mamma, vi ska dricka lite hos henne och sen får vi se om jag följer med ut eller stannar hemma. men de ska bli kul iaf.

Mina nya skor



Här kommen Spara eller Sälja bilderna: ge mig eran åsikt =)
Det var dom,   Tyck till





har 2 extra bilder att bjuda på också. Baby gillar att dra in handdukar i kattlådan, vet inte vart hon har fått de ifårn, förmodligen från Milo för han gjorde så. inga handdukar på golvet i det här hemmet alltså.
Och så får ni en bild på Louise också, inte för att ni har fått nån Baby :p


nu håller älsk på att fixa min blogg så ikväll kommer ni få se resultatet :D wiie, de är skitsnyggt redan nu.
Nu ska jag väl gå ut och rasta Loisan, ska se om syrran vill prata lite med mig bara.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bild 1. Spara

Bild 2. Ge till mig

Bild 3. Sälj

Bild 4.Spara

Bild 5. Spara

Bild 6. Sälj

Bild 7. Sälj

Bild 8. Spara

Bild 9. Sälj

Bild 10. Sälj

Bild 11. Sälj

Bild 12. Ge till mig

2009-09-24 @ 23:10:27
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har inte du fått 4an av mig nån gång? :P

Skitfin blogg!!! Verkligen:D avis

Kommenterar "spara eller sälj" bilderna när jag kommer hem, måste dra på engelskan nu.

Kraam <33

2009-09-25 @ 09:39:46
URL: http://matildasanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker den fjärde tröjan på första raden. Och den första tröjan på tredje raden :P

2009-09-25 @ 10:10:26
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0