stadigt förhållande

jag tänkte på det här med att vara i ett stadigt förhållande. det känns så jävla skönt, man vet att man har någon att komma hem till, någon som älskar en för den man är och som allid ställer upp för en. Johannes har funnits i mitt liv sen jag var 16år, jag har aldrig känt så stor kärlek för nån. och den kärlek jag kände som bara växte under kollo veckan, att man kan känna nåt för någon så snabbt.
dirket när jag gick av bussen och såg honom så kände jag att jag bara ville vara nära honom, jag ville vara där han var, och det var jag, haha nästan hela veckan.
Men iaf så känner man en så stor trygghet av att vara i et stadigt förhållande, den här sommaren när älsk jobbade och bodde i sthlm så växte min kärlek ännu mer.
Jag är som nykär igen :D jag tror att den här sommaren utan varandra har gjort mkt för vårat förhållande.
Och nu, tack vare att Annica fick Yosef så känner jag att jag kan vänta 2-3år med att skaffa barn.
Jag väntar på dig Älsk, för de finns ingen annan som jag vill ha som pappa till mina barn.
jag tror också att ens föräldrar tycker det är tryggt när ens barn har varit tillsammans med samma kille så länge. man känner verkligen varandra och man blir som en enda stor familj.
jag tror mina föräldrar kommer bli överlyckliga när jag nån dag i framtiden väntar barn med mannen i mitt liv.

Jag älskar dig Johannes, nu och föralltid




såg att jag hade 59 sidvisningar igår, de känns awesome :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja pappa verkar ju inte ha några problem i att glädja sig åt alla andra.

2009-09-25 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0