till kungsör och tillbaka

idag vaknade jag först vid 7,gick ut och hämta Loisan och sen gick vi in och la oss igen. vaknade nästa gång vid 14, haha en jävligt skön sovmorgon om jag får säga de själv.
hörde av mig till pappa och de sluta med att jag följde med till kungsör för att lämna av Emma och Emil, sen åkte pappa och jag till honom och drack kaffe, fick också träffa hans tjej, Lynne. hon var väldigt trevlig. fast sjuk så de blev inte så lång tid med henne för hon gick och la sig igen :p. men de kommer fler tillfällen.

nu är jag iaf hemma och väntar på pojkvän, har varit en tom dag utan honom :(, jag ska väl ta tag i kattlådan också, behöver städas :p, vad fan kan inte katter lära sig att använda toaletten istället? jag vill köpa en sån där grejj så att dom lär sig det. allt skulle bli mycket skönare och billigare då :p. det vill jag ha i julklapp :D

Jaja, ska väl fixa lite här hemma, annars vet jag nån som kommer koka. jag har iaf plockat i och ur diskmaskinen, duktiga jag :D vad fan ska man vara så jävla lat för? jag vill också ha massa energi och vara pigg och alert hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0