Vad är det för dag?

När man går hemma och är arbetslös så är det jävligt svårt att hålla koll på vilka dagar det är. jag tänkte att jag skulle skriva vad de var för dag på rubriken men kom på mig själv med att tänka på om de var ons,tors eller fre.

just nu ser min blogg lite tråkig ut, men underbara pojkvän ska fixa den åt mig, så snart får ni se på grejjer ;) jag hoppas att han ska fixa de idag. jag vill att man ska få en wow känsla när man går in på den :D vill ha en bild på yosef också men måste kolla med annica först. så kollat, tyvärr blev de ingen bild på min söta systerson, så ni får sväva i ovetande. men den komme bli awesome iaf.

idag har jag ingen anign om vad jag ska göra, tror jag ska höra av mig till mamma och se vad hon har för sig. hon är ledig idag.

nu ska jag lägga in lite bilder =)


just ja! igår duschade jag Loisan också, fyfan vad smutsig hon var :p har en bild på henne men måste fixa den lie först. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0