God Jul

Heeej!
jag sitter uppe i sthlm hos min syster. Jag och yosef har busat massa idag. jag blir ju helt förälskad i den ungen, kan ju inte annat än hoppas att jaf får minst lika underbara barn.
igår skulle mitt tåg gå 18:09, försenat till 19:25, 19:30 sa dom att vi fick ersättningsbuss istället. så jag var i sthlm ungefär 22... kunde dom inte kommit på det med bussen liiite tidigare'???
fuck SJ! hade iaf sällskap av en jättetrevlig kvinna som var förskolelärare så vi diskuterade pedagoger och deras filosofi, vilket var skitbra eftersom det är de vi håller på med i skolan just nu.

idag är det julafton, vi ska åka till Danijels familj och fira. ska bli kul att träffa alla igen. och jag ska därmed fira en arabisk jul med massa muslimska araber ;P. helt underbart!

saknar dig mitt hjärta. synd att vi inte fick fira denna dag tillsammans. men det kommer fler år!
jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0