im the worlds greatest

tjaaa
har fullt upp i skolan nu, lektioner varje dag. imorrn har vi heldag. och det är hur mkt litteratur som helst som ska läsas till nästa exa..man blir ju helt slut bara av att tänka på det.. men för övrigt går det bra i skolan.
snart är första terminen över!:D

idag har jag köpt barnens julklappar, ska bli hemleverade. och resten får jag köpa på stan. Yosef har valt ut sin egen juklapp så hoppar han blir glad.
jag var ju hos annica och hälsade på i helgen och det var helt underbart! yosef har vuxit så himla mkt sen jag såg han sist och det var ändå bara i september.han var så himla söt och bara charmade mig så himla mkt!

i helgen kommer min älskling hit, söndag till måndag. men jag är glad över att få träffa honom den tiden vi har iaf. sen så har jag bokat resa till honom i jan. då ska jag vara där i 2 veckor :D det kommer bli helt underbart!!! jag längtar till tusen!
xxx xxxxxx xxx mitt hjärta <3

jag gjorde något väldigt fint idag också :) jag längtar tills resulatet. kommer bli så underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0