love makes you stronger

Jag älskar dig min fina pojkvän!! jag saknar dig så otroligt mycket.
jag har funderat mycket på hur jag ska göra, vad som ska göras och hur långt jag är villig att gå.
min kärlek till dig är så himla stark. och jag känner för första gången i mitt liv att jag är redo att flytta på mig.
man måste ta chanser i sitt liv, och det här är en chans jag vill ta. jag vill komma närmare dig.
i värsta fall så kan man ju alltd flytta tillbaka. jag känner inte något slut på det här. känns som att jag vill ha dig i resten av mitt liv. jag vill vara din resten av mitt liv. jag känner så himla starkt för dig. du är mitt liv.
så varför inte chansa? jag säger inte när jag skulle flytta för det vet jag inte.
och det är väl inte ens helt säkert att jag ska göra det. men de är klart mkt lättare för mig att flytta på mig, eftersom han har fast jobb där.
jag vill bara ha dig nära mitt hjärta.
Jag älska dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0