Min Jul

började själva julafton hos min svågers familj. en arabisk jul :D det var helt galet, massa lic och rörelse hela tiden :p.
julbordet var tydligen bara en förrätt efter det kom de arabisk mat. jag smakade på nåt som hette fatteh, det var ganska gott. sen fanns de nån gryta också men jag var alldeles för mätt för att äta mera.
det var iaf en helt underbar julafton, jag fick spendera den med massa familj :D
vi var ju hos familjen (danijels bror) som jag jobbade som barnflicka hos för några år sen så det var kul att träffa dom igen och se hur stora barnen har blivit :p.

igår åkte vi för att fira jul med mammas sida av släkten. det var så skönt att ha alla samlade. det var jättekul att få prata ikapp sig med en del och även att se erica och jonas lägenhet. min kusin petra var där med sin lilla bebis också. jag fick allt som jag hade önskat mig :D så julklappsöppningen var underbar för mig :D
efter det blev jag magsjuk och fick lämna julfirandet för att åka hem och springa mellan toan och sängen..

idag följde jag med till farmor och farfar, också en underbar dag. helt otroligt hur underbar de är när familjen är samlad. båda systerbarnen var där, båda systrarnas pojkvänner. och dom båda är så jävla roliga. pappa och armor och farfar.

Fritös :D
Skrivare :D
Toast :D
Brödrost :D
2 kuddar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0