pluggish todayish!

yoyoyo
inatt var de avfärd till arlanda, dock inte för att jag skulle flyga nånstans utan för att elina skulle göra det.
så efter ingen sömn alls åkte jag,elina och matte iväg.
en väldigt rolig resa måste jag säga :D
hemvägen var jag jävligt trött på, höll på att somna flera gånger men känner mig så elak mot matte som får sitta själv då..:p kom hem till etuna igen vid 9 imorse, då var de raka vägen till sängen som gällde. och vad skönt de var att sova!

nu sitter jag hemma hos matte och pluggar. jag är en väldigt sällskapssjuk person och de bara kryper i kroppen på mig om jag ska sitta hemma själv och plugga. då knns de mkt skönare att vara här och plugga, ha matte som sällskap fast ändå inte.
jag gör det jag ska och han bara finns runt omkring mig :p haha
jag känner ett väldigt lugn i kroppen iaf, och de är det som räknas.
matte är en väldigt bra vän, som ställer upp i ur och skur.
som min pojkväns kära kompisar som ställer upp och tex hämtar honom när det är tågproblem..matte är den personen för mig.

back to study!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0