the greatest love of all

Är det möjligt att känna såhär för någon? Är det verkligen möjligt att ha såhär starka känslor för någon?
Jag är så himla kär i dig hjärtat, det går inte en minut utan att jag tänker på dig, saknar dig eller längtar tills jag får träffa dig. Jag är helt lost i dig,tror inte du förstår hur starkt jag känner för dig. Jag älskar den du är, den du får mig att vara och hur du får mig att känna. Du får mig att smälta för dig hela tiden. Jag älskar varje sekund med dig, dom sekunderna du får mig att sväva på moln, där jag drunkar av att se dig i ögonen, jag älskar att du ger mig tusentals fjärilar i magen och känslan av att det känns så himla rätt med dig. Jag älskar att du är min idealpojkvän, att du är alldeles perfekt och att du får mig att känna att det inte finns någon annan för mig nånsin.
du är allt jag nånsin har drömt om, allt jag nånsin velat va.
Tanken av att behöva åka ifrån dig eller du åka ifrån mig är det värsta. Att veta att vi inte ses igen förrän om 2 veckor när allt jag vill är att vara med dig varje minut.
Den här helgen hemma hos dig har varit helt underbar, det var underbart att se ditt hem, din hemstad och ditt jobb. Du fick mig att trivas och känna mig som hemma. Och jag skulle inte tveka på att åka tillbaka nu på en gång.
Jag är så himla kär i dig så jag skulle kunna ge upp allt för att flytta och få vara nära dig.
Du är min stora kärlek, Du är mitt liv, Du är mitt allt.
Forever mine, Forever dine, Forever ours.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0