the oldis day :D

Gästblogg

onsdag: idag har jag gett katterna mat, jag har gjort kattlådan och druckigt kaffe! Ledig.
klockan är över tolv, 30:e nu. Fyller år, åldern börjar komma ikapp, minnet blir sämre, ljumsken likaså.
Minnet med, eller om det är vinet =/
vanlig blogg
heeeej
idag har jag gjort klart min exa. pluggat hos matte, därav klar snabbare än väntat.
idag har jag gjort kattlådan, gått ut med sopor och gått ut med louise, drack kaffe. 2 ggr. wow!
har varit exhalterad idag för att matte fyller år idag, 30e.
allstå han fyller år nu.
han dricker vin, som den kärring han är. jag dricker öl som den karl jag är!
vi har kollat på vänner och imorrn (idag) ska vi baka bullar, äta tårta och fira gamlingens födelsedag :D
om han kommer ihåg att jag kommer.
får se hur bullbaket går, han är amatör, jag nybörjare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0