efter all den här väntan

idag äntligen så ska jag gå och hämta mina nycklar och börja måla mitt hem :D
ska bli så jävla skönt!!!!

ser att de är en del som har nåt emot hur jag lever mitt liv nu.
jag tycker de är tråkigt att ni ska hålla på såhär.
och de är ännu tråkigare att ni inte ens kan stå för vilka ni är.
hur ska jag då veta vem i min familj/omkrets som stöttar mig...
och bara för att klargöra, jag super inte för att jag mår dåligt.
jag super för att ha kul och det är ju ganska kul att supa.
jag tänker inte ens på hur jag mår när jag super.
och för övrigt..jag är ju tydligen en barnunge så jag vet väl inte vad som är rätt och vad som är fel.

i lördags hade krsitoffer sin 30års fest.
fy fan vilket jävla drag det var, jag hade så jävla kul :D
sen hände en del saker som kanske inte var så bra.
men de var inget jag hade planerat och jag ber om ursäkt till dom som tog illa åt sig.
det var inte bara jag som gjorde fel heller, det fanns fler personer som gjorde nåt dom kanske inte skulle ha gjort.
men men, vänskapen är iaf inte förstörd, vi kan fortf umgås och vi skrattar åt de som har hänt.
känner påmig att de blir en hel del skratt idag med, för jag vill veta mer :p
mitt minne från kvällen är inte så bra. :p

Idag börjar mitt nya liv :D på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0