efter mkt om och men

Nu är vi klara med stora rummet :D jag personligen tycker de blev assnyggt och snyggare blir de när jag har tagit bort tejp,papper och fått dit möbler :D
vilket jag får på torsdag :D
imorrn ska jag och elin dit innan vi drar vidare till Harrys, så då får vi se om det är några  vita fläckar nånstans.. som tur är så har jag fortf lite färg kvar av varje.
köket fortsätter jag med nån annan dag. kändes som att de var viktigast att bli klar med rummet eftersom det är där jag ska bo.

jag har gjort en jätte rolig grejj som kommer upp så fortf min mobil och data känner för att sammarbeta :p

idag har jag jobbat och imorrn ska jag jobba igen, känns riktigt härligt. fan vad glad jag är över jobbet.
måste också få tag på försäkringskassan och kolla om bostadsbidrag
fixa hemförsäkring
fixa bredband
boka tid på Um för nu vill jag ta ut spiralen, pallar inte med den längre

längtar till den 24:e feb!!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Du vet nog inte alls vad J gör så håll käften!! Bry dig inte Jess. Puss o Kram

2010-02-03 @ 20:40:20
URL: http://anskumamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0