min framtid

jag blir så fucking jävla trött på folk!!!!
jag har blivit singel efter 4!½år, de är väl klart som fan att jag vill gå ut och supa och ha kul då.
du/ni som tror att ni vet nåt om mig och mitt liv har fel!
och dessutom, vad jag gör angår inte dig/er.
ni tror att ni vet så mkt, bla om mitt och johannes förhållande men de gör ni inte!

nu är jag fan less på det här, hädanefter ska jag inte skriva nånting i MIN blogg om vare sig festa,supa eller killar om de nu finns nåt att skriva om där.

Jag lever mitt liv för mig

men det är klart, jag ska bli nunna och sitta i en soffa och kolla på tv hela dagarna.
då kanske ni som klagar så jävla mkt är nöjda =)

Enjoy den nya och snäppet tråkigare bloggen. :D
hoppas ni är glada nu

Kommentarer
Postat av: //Chrissie

Vem är det som håller på och klagar på dig Jessica? Dom är säkert bara avundsjuka. Fortsätta blogga. Det är ju förfan din blogg och ingen är tvingad till att läsa :D

2010-02-05 @ 15:42:52
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0