Mitt Place :D

Nu har jag flyttat
allt gick jättebra,fick inte med mig fåtöljerna bara så de är lite tomt på ena väggen men de ordnar sig.
rummet är klart, har möblerat och tagit bort all tejp från listerna.
nu ska jag bara packa upp allt :p

igår var annica och yosef här, mötte dom först hos mamma. gick fram till yosef och sa "hej Aunti´s älskling"
han sken upp i värsta leendet. och idag tog vi en fika och busa och gosa massa.
fan vad jag älskar den ungen. <3

nu är elin här, får se vad som händer ikväll :D

Kommentarer
Postat av: porris

vi hade det mys hemma hos dig igår iallafall :) senare hände det bananer men alla kvällar kan inte bli som dom andra :) bättre lycka nästa gång <3

2010-02-06 @ 14:35:46
Postat av: //Chrissie

Wihuu :D Jag kommer snart och hälsar på =)

2010-02-07 @ 12:35:09
URL: http://chrissieseger.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: jaa, pappa skulle träffa någon gammal etuna polare så jag ska vara hos jayho hela lördan :)

2010-02-07 @ 22:13:44
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0