mys med älsko

i torsdags var annica och yosef här, hon sov över, vi hade så jävla mysigt.
yosef sov nästan hela tiden och de var ju lite tråkigt :(
kikki sov också här, hjälpte mig att sätta ihop bokhyllan.

på fredagen så jobbade jag och sen mötte jag jag upp kikki för att gå till stan och fixa internet till mig och sen tog vi en fika med annica,yosef och ida :d
då var yosef vaken och väldigt mysig. så vi mös.
på kvällen så kom elin hit och vi drack lite, sen blev de harrys igen :D
och fyfan vad kul jag hade.

igår så jobbade jag, gick hem på lunchen och myste lite
sen tillbaka till jobbet, vidare till mamma efter jobbet för att gå till pappa.
där var vi i några timmar, mkt trevligt.
jag tog en lur på soffan, var så jävla trött.
sen blev jag väckt av att annica kom in med yosef och la honom på min rygg.
sen myste jag och yosef, så jävla härlig unge.
fan vad jag älskar han!!
vi åkte till tågstationen, tog en fika och sen vinka jag av dom för att bege mig hem.

igår var jag själv här, de var väldigt tomt och tråkigt.
jag hatar att vara själv...

nu är elin här, vi har packat upp de sista och spelat spel.
nuväntar andra avenyn :D
johannes var här en stund förut också.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman det är bara och höra av dig om du vill ha sällskap;)

2010-02-08 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0