sorgliga tider

just nu, har helt klart beslutat mig för att sälja Louise.
har lite problem med uppfödaren men allt ordnar upp sig på nåt sätt.

igår var jag hemma hos mamma en sväng. umgicks med emma och emil lite sen drog dom. och mamma kom hem så umgicks med henne och käka och så.
efter det så gick jag hem till maria och snacka igenom en massa.
vi har inte träffats på evigheter, så de var en del att gå igenom. :p
sen hämtade kristoffer upp mig och vi åkte hem till mig.
han försökte bränna över bilderna från hans 30års fest men de gick inge vidare.
åkte hem mellan elva och alv tolv och lämnade mig med happypancake ;P

idag har jag varit på stan med elin, gjorde lite bankärenden och fikade, var på systemet.
sen följde jag med henne till skolan för sex och samlevnad, en jävligt rolig lektion.
det var min gamla lärare som hade den så de var lugnt att jag var med.
kursen hade verkligen förbättrats.
träffade även en massa andra gamla lärare. kul,kul.
sen följde elin med mig hem och vi käka pizza och kolla på top model.

nu väntar jag på att pappa och lynne ska komma :D

Imorgon är den stora dagen..nämligen UTGÅNG!! jag är så jävla taggad :p
skönt att ha ölen fixad iaf, bara att ställa in i kylen och knäcka imorrn.
det är så de ska vara :D

Måste också tacka min underbara moster som var här i söndags.
hon kom med 2 matkassar till mig.
verkligen helt underbart för jag hade ingen mat.
Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Varför ska du sälja lilla Lollo?? :(

2010-02-20 @ 13:53:22
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0