back in the game

tjoohoo!!
jag har börjat älska att skriva blogg, fast de går i omgångar...eller hur säger man? haha jaja ni fattar väl :D

idag har jag varit uppe i ottan, lämna lollo hos min räddare i nöden, maria :D
haha hon hade inte fått sova mkt, var inte van vid att sova med en hund som bökar så mkt.

de var en bra dag på jobbet iaf :D

lite senare så kom pappa och hämta mig, vi var hem till johannes och hämta lite mer saker, bla hundmat så att min lilla får nåt i sig.
mötte honom + familj precis när vi skulle åka.
ja ville ju säga hejdå så nu fick jag det.
de var väldigt jobbigt, de är en familj som har ställt upp så himla mkt förmig. och som jag har haft underbara stunder med.
jag älskar er <3

ikväll händer inget, kikki sjuk, maria trött.. resten har pojkvänner :p hah

Tänk att ett förlåt kan föra en tillbaka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad spelar det för roll om man har pojkvän. Man kan väl umgås för det? Eller!?

2010-01-10 @ 21:34:11
URL: http://chrissieseger.blogg.se/
Postat av: matilda

jag älskar dig också. Vill du fortsätta vara min syster? <3

2010-01-10 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0