bakis nej tack!

haha nej jag är inte bakis, det är de bästa med att dricka sprit. för mig iaf, jag blir int bakis.
jag är bara rätt seg idag eftersom jag kom hem vid typ 4:20 och sen prata med kikki ett tag om idioter. :D
låg ganska länge i sängen dock, kia kom med lollo vid 2 tror jag.

efter att mamma kommit hem så kom inga-greta över. jag fick pengar av mamma så att jag kunde stilla snacksbegäret :D woho. så jag sprang ner och handla, upp och hämta lollo och sen iväg igen till kikki.
idag vra första gången lollo träffade deras hund pepsi. men de gick bra, och de är ju bra för då kan jag gå dit även fast jag har lollo. haha annars hade de blivit problem. eller så hade jag sluppit henne, kikki alltså. haha
nje jag skojja bara.

kvällen igår var awesome, vet inte om jag har skrivit nåt idag... jo de gjorde jag ju. haha. bra minne men kort..eller tvärtom..:p
jag ser framemot att dra på kristoffers 30års fest. supa igen :d och kanske dra ut på krogen sen. jag vet att jag vill de iaf :D shakea lite mer :D

nej vet inte om jag har nåt mer att skriva.
förutom att killar är dumma i huvet :D haha

nu ska jag köra ut mitt bihang och sen soooova :D
lycka till att komma upp så tidigt imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0