dags att tagga ner

haaalllllo :D

igå var ju som sagt jag och elin ute på harrys igen :D hade grymt kul som alla andra kvällar.
atog på scenen och dansa, ibland är de bra att känna the Dj´s ;P
lämnade upp mina saker där och lät dom hålla mina öl när jag dansa :p
vart efterfest i deras övernattningslägenhet,svinkul var de.
sov kvar där för att sedan dra till jobbet imorse.

jag har iaf haft grymt kul med elin och dom :D
kommer bli tomt som fan när de inte längre är dom som spelar musiken på harrys.
ikväll kör dom sista kvällen på olearys och sen åker dom imorrn :(
kan dom inte bara flytta hit så man kan få ha så här kul varje dag :D

nu ska jag gå ut och stilla mitt röksug och sedan kanske vila och kolla på andra avenyn :D
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0