efter sömnen kommer frukost

heeellllllllllo :D

vaknade för sisådär en timme sen, mkt skönt att sova ut för resten av veckan kommer de inte att hända.
nu har jag iaf ätit frukost, mannagrynsgröt.kan ju säga att de nte gick så himla bra för mig :p
mjölken rann över, fick skinnflisor i gröten (de som lossnar från botten) och de vart klumpar.
men men bättre lycka nästa gång :p

nu slog de mig att jag skriver så ointressanta saker här :p
hur kan man tycka de ä kul att läsa? haha
men jag är glad för att ni läser.

tänk vad rolig bloggen kommer bli sen, när jag har fått nycklarna till lägenheten.
då ska de skrivas om målning,möblering, livet som ensamstående.
och ska även försöka börja med dagens outfit :D
vet att jag har sagt de förut men då har de varit så kallt ute så jag har slängt på mig mysbyxoor.
men nu börjar vi gå mot varmare tider så snart är de dags ;)

nu ska jag ta ölen och ett stycke hund och gå till Maria :D
lär väl bli en hel del snack om i lördags :p haha


Vi idag, ännu en slappdag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0