efter vilan kommer rastlösheten

mjaaa, såhär tråkigt har jag inte haft sen jag flytta in hos mamma.
har varit nånstans varje dag.
och sen när jag har kommit hem så börjar de roliga på msn.
fast jag har ju kul när jag är med vänner också :p

nu försöker jag få kikki att vilja träffa mig :p
jag har ju massa att prata om, fast vi tog ganska mkt på telefon men vadfan, hon är min dagliga dos
jag behöver skratta ikväll.
fast de kommer jag nog göra senare :D

jag tror jag vilade i 2 timmar, och de var jävligt skönt. men kännermig tröttare nu, det är nackdelen med att sova middag.

åh jag kollade igenom mina papper från högskolan och såg att jag hade missat att lämna in ett papper som gör så att jag kan vara med på uppropet, skulle vara inne igår så får hoppas att de inte blir några problem om jag lämnar in den imorrn. de enda problemet är att jag måste ta mig ner till stan igen :(
typiskt, när jag var där igår.

nu ska jag gå till kikki och dricka kaffe och snacka lite :D

it´s night before you know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0