i had the time of my life

vid sju åkte jag till Chrissie och börja förkröka lite, efter en stund kom också Frida och sen 2 killar till johan.
vid elva tror jag så började vi dra oss utåt
jag hade verkligen super kul ute, har nog aldrig haft så roligt.
jag har dansat som en galning, ut och röka snabbt och sen upp på dansgolvet igen :D

har flera gånger varit på väg att säga att jag ska flytta hemifrån haha men de ska jag ju inte.
jag ska bara flytta ifrån :p

det här känns lie läskigt ändå. min "största" rädsla har ändå varit att bo själv. men man vänjer väl sig till slut.
det är en ny start på mit nya liv som börjar snart.
och de börjar med att kag ska måla om MIN lägenhet tillsammans med vänner.
sedan ska jag också hitta möbler till min lägenhet.

jag vet vad jag ska ha för färg i köket, det är en slags grön som jag gillar. kan inte förklara vad den heter. jag brukar säga limegrön med om man tänker efter så är ju en lime mörk grön.. en liknande färg iaf, ljus.
och nu har jag också bestämt mig för att ha en stoooor helkroppsspegel i hallen.
ska bara försöka hitta en :p

1 februari here i come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0