kärleken varar inte för evigt

det är slut mellan mig och johannes.
kärleken tog slut.
jag tror inte att man kan träffas när man är 16år och sen vara tillsammans i en evighet...
kunde jag bestämma så skulle jag vara tillsammans med han i en evighet för han är världens jävla drömkille, nästa tjej kan känna sig lyckligt lottad som får honom.
vi har haft en jävligt bra tid ihop. det har varit mkt kärlek.
jag älskar honom fortf och kommer nog göra det hela tiden, men man måste vara kär också.
just nu bor jag hos mamma, jag letar ständigt efter en ny lägenhet. har sökt 2 st bla en i nyfors som jag verkligen vill ha. ska kolla på den i helgen.

johannes kommer flytta till västerås eftersom han pluggar där.
mina djur följer med mig.
jag kommer sakna hela hans familj+vänner+släktingar otroligt mkt.

Just do it

Kommentarer
Postat av: Annica

Han kommer vara saknad

2010-01-06 @ 02:58:07
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0