livet leker vidare

allt känns bra. det är tråkigt att de blir såhär, att ett förhållande avslutas och man fortsätter sitt eget liv.
man måste ta reda på vem är jag? vem är jag utan dig?
vi har ju mognat tillsammans, johannes sa att skule vi träffas nu så skulle vi säkert inte ens bli ihop.
vi skulle vara 2 helt olika personer. och de är den personen jag måste komma på vem de är.
det är tråkigt att behöva säga det här, och jag vet att säkert nån av dom som läser det kommer bli ledsen..
men jag känner att det här verkligen var rätt beslut. jag mår bra nu.
nu ska jag leva mitt liv, dock med begränsning eftersom jag är hundägare :p
jag ska bo själv, lära mig att ta hand om mig själv.

allt kommer bli tufft, att lära sig att leva själv, att vara själv. och att fortsätta mitt liv utan Johannes.

har spenderat några dagar med kikki, haft skitkul.
igår kväll hade jag skikul.

imorrn ska jag gå ner till bemanningen och lämna in t3:an och be om ett anställningsbevis. jag har ju ett men behöver ett till.
sen ska jag till graflunds och lämna in pappaer på att jag kommer kunna betala hyran.
hoppas verkligen jag får den lägenheten.
håll tummarna för mig!!

nu ska jag gå till kikki :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0