missuppfattat

hello again!

antar att jag fick en arg kommentar från en kompis, vet dock inte vem..
vad jag mena var iaf, när jag hade pojkvän så var kvällarna för oss mysdags.
tänkte väl att alla par har de så..förlåt om nån av er mina kära kompisar tog illa upp. det var verkligen inte meningen. jag menar inte att jag inte kan umgås med mina vänner som har pojkvän

Imorrn ska iaf min kära kompis Chrissie provjobba på ett ställe. så jag önskar dig verkligen lycka till. hoppas du får jobbet :D de är du värd.

hmm ja, vad ska man säga..
haha idag var jag sjukt sugen på att gå ut igen, men de får väl vänta till kristoffers 30års fest :d då jävlar ska de röjjas.

en riktigt sjuk grejj är facebook. jag skojj provade den där sök efter dina vänner. och upp kom marcus. en kille från öland som jag snacka med förut. hur sjukt är inte det? :p haha

har ni lite extra tid så gå in läs Matildas blogg, www.matildasanda.blogg.se
hon har skrivit en jättefin text om mig.
jag älskar dig, önskar jag var lika bra som du på att skriva så jag kunde skriva sådär mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0