när shoppingen tar över :D

mohahaha
nu har jag provat alla mina kläder som jag köpte  på cubus för 150kr
och allt förutom ett par shorts passade.
mn jag har ju en väninna som kan sy in ;P för dom var jävligt snygga så jag vill kunna använda dom.
en del linnen, framhävde mina skatter. haha
räkna ut att de skulle ha kostat nåt på 1500 egentligen

haha matilda :p
med att han såg fräschare ut såmenade jag att han var gladare, glimten i ögat. ja , ni fattar hoppas jag :p

just nu sitter jag här i min säng med kikki.
vi försökte få hjälp av adam med att fixa camen men de gick inte.
johannes sa att han fixar de sen :D

imorrn kan ni se våran lägenhet på kfast hemsida :p
ifall ni är intresserade.
mkt fräsch lägenhet, bra område, helt renoverad, den som får flytta in kan ju vara något glad :D

har pratat med pappa också, han ska skjutsa runt mig när jag ska leta och köpa färg till mitt hem.
först åker vi till rusta, dom har billiga målargrejjer där. finns de ingen snygg färg där så åker vi till ÖB och finns de inte där så ligger de en färgbutik där i närheten.
Tack Pappa!! <3

ja just ja!! jag har inte berättat att min moster har fixat in mig på hennes jobb :D
så nu blir de lite extra arbete där också. känns bra med tanke på att jag ska stå för allt själv nu :p
och så får jag ju jobba med min moster :)
på lördag ska jag dit första gången, sen tis, ons nästa vecka. skulle ha varit tors också men en av mina kurser börjar tydligen då.

nu ska jag låta kikki blogga. :D
mitt sällskap har ej kommit än :(
i blog later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0