party everyday, party every night

heeeeeej

sitter just nu hemma hos kikki, har varit här sen typ 1 nån gång :p
vi har kollat på 3 filmer, saw6, the women och astrid lindgren jul, eller nåt :p
en väldigt härlig slappdag, men de behövdes efter igår :p

jag hade verkligen askul igår :D
började med förfest hos mig och sen drog vi ner till Olearys
där hamna jag,elin,maria och chrissie på dansgolvet.
fyfan vad vi shakeade ass :D elin och jag dansa som fan.
jag var rätt full eftersom jag typ bara hade ätit frukost och drack typ 1½vinare :p.
så mitt minne från gårdagen är inte de bästa, haha.
de jag kommer ihåg är typ mig och elin när vi dansa. och det var fett kul.
fick en liten chock imorse när jag vakna :p


snart ska jag gå hem och äta, sen typ sitta vid datna hela kvällen och bara ta de lugnt.
imorrn kväll ska jag åka till Kia, ska jobba med henne på hotellet tis och ons så de blir bra att sova där. då får jag också träffa mina bebisar, och förhoppningsvis få hennes goda kycklingrätt.

kikki ska ta med sig sin katt till mig när jag flyttar och det är en gul hane så det vaknas kissebebisar ;)
förhoppningsvis går allt bra den här gången.
sist när baby fick bebisar med milo så dog ju alla ungar :(
men jag mötte hon som jag köpte henne av och hon sa att de äär sånt som händer.
de är bara köra på igen :D
vad mysigt de ska bli med små tussar som springer omkring <3

Emty room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0