trött på den här skiten

jag är singel nu, jag lever mitt liv
låt mig leva som jag vill, låt mig göra mina egna val
om jag nu känner för att supa 4 dagar i sträck så gör jag det
om jag är ute till sent på kvällen och umgås med mina vänner så gör jag det
jag försummar ingen bara för att jag har kul nu
jag är så jävla trött på att bli påhoppad
så trött på att jag inte får göra som jag vill
jag är inte självupptagen, jag tar igen mig
jag har kul så låt mig få ha det då
vill jag hålla saker för mig själv så låt mig göra det
jag berättar när jag själv känner att jag kan göra det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du försummar din familj men du är så upptagen att du inte ens märker de

2010-01-24 @ 11:18:18
Postat av: elin

ha kul gumman vi är ju partyprissorna ;) hahaha.

kom till mig så kan vi torrjucka lite;) hahah. (pappas skämt):P han är ju rolig xD



loooove you ny vecka NYTT SUPANDE :D !!

2010-02-01 @ 04:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0