under en ledig dag händer mkt

shoo breeee

har vart hos maria i x antal timmar :p
vi har pratat och pratat massa :D
haha och skrattat och skämts.

nu sitter jag hemma hos kikki.
vi har också pratat, haha :p
sitter med en kopp kaffe = livet
ska snart gå hem och packa, kia kommer och hämtar mig.
ska sova där nu till ons när jag slutar jobba med henne.
ska också träffa mina katter :D

jag längtar as mkt till jag flyttar nu :D:D har så himla mkt planer för mitt hem.
ska fixa en hylla och ha alla mina skor på så att man ser dom för dom är så jävla snygga :D
och jag vill måla och ha allt klart, ska bli kul att inreda också.

jag har typ också bytt namn på louise. vet att hon är över 1år men hon lyssnar till de nya namnet och de passar henne
Meet Diva <3
hon själv verkar gilla namnet också för hon blir helt galen när man säger de till henne :p
asså galet glad, haha.

nu måste jag röra mig hemåt, kia kommer snart :D

jag vill ha en erfaren manlig man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0