väckt i den goda sömnen

imorse fick man inte sova bort sjukdomen :p
blev inringd till jobbet och nu har jag ingen lust att tacka nej för att jag känner mig hängig.
behöver alla pengar jag kan få, nu när jag ska starta eget liv.

men vilken tung dag på jobbet, alltså inte själva jobbet utan för att jag var hängig..
nu har jag iaf vilat och tagit ett bad så nu mår jag lite bättre.
ikväll har jag ingen aning om vad som händer.
jag vet att mamma ska till sthlm och jag blir själv för första gången sen jag flytta hit :p
men till vilken nytta? haha
tror inte att de händer nåt ikväll iaf...

försöker tänka ut nån färg som jag vill ha i vardagsrummet.. de går inge vidare..
bolla lite tankar med R´b i onsdags, men får se.
de lutar väl åt lila och grå fondvägg vid sängen.

det enda jag vet att jag ska göra idag är att träffa kikki, de är nåt som bara måste göras varje dag ;P

ska spela lite mahjong nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0